მთავარი
ჩვენ შესახებ
ისტორია
დამფუძნებლები
ირაკლი კალანდარიშვილი
დავით ყუფარაძე
დიმიტრი პატარიძე
სიახლეები
პარტნიორები
კონტაქტი
მშენებლობა
ტექნოლოგიები
Reinforced Earth®
GeoTrel®
GeoMega™
TechSpan®
TerraLink™
გამოყენება
საყრდენი კედლები და პანდუსები
რკინიგზა
სამრეწველო და სამთო ობიექტები
ნაპირდაცვა
სამხედრო ობიექტები
ხიდები და ესტაკადები
დასრულებული პროექტები
გეოლოგია
ჩვენი მომსახურება
დასრულებული პროექტები
საინვესტიციო წინადადებები
Projects
ბოლო პროექტი
ჩრდილოეთ-სამხრეთის დერეფანი (ქვეშეთი-კობი)
დასრულებული პროექტები
ჩრდილოეთ-სამხრეთის დერეფანი (ქვეშეთი-კობი)
ვრცლად >>
ქალაქ თბილისში შეშელიძის ქუჩის მიმდებარე მეწყრულ უბანზე საყრდენი კედლის მშენებლობა
ვრცლად >>
მდ. რიონის არხზე მშენებარე ხიდზე (პკ. 86+61.78) არმირებული გრუნტის კონსტრუქციის მოწყობა
პროექტის ფარგლებში საყრდენი კედლები აშენდა REINFORCED EARTH® ტექნოლოგიით
ვრცლად >>
საყრდენი კედლების მშენებლობა ხონის მუნიციპალიტეტში
ვრცლად >>
ქალაქ ბათუმში (ბაქოს ქუჩა), ნავსადგურის მიმდებარე ტერიტორიაზე სატრანსპორტო კვანძის (ესტაკადა) სამშენებლო სამუშაოები
ვრცლად >>
2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-სამადლოს გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა), არმირებული ყრილის® საყრდენი კედელი T1
ვრცლად >>
2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-ახალდაბია გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა), არმირებული ყრილის® საყრდენი კედელები A1
ვრცლად >>
2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-სამადლოს გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა), არმირებული ყრილის® საყრდენი კედელი W1
ვრცლად >>
წყნეთი-ბეთანიის (წყნეთის ბოლოდან მეწყერის ზონამდე) გზის რეაბილიტაციის სამშენებლო სამუშაოები (არმირებული ყრილის® საყრდენი კედელი G1)
ვრცლად >>
თბილისი (პანტიანი) - მანგლისის საავტომობილო გზის 29-ე კმ-ში არსებული ქვის თაღოვანი სახიდე გადასასვლელის ნაცვლად ახალი სახიდე გადასასვლელის მშენებლობა
REINFORCED EARTH®
ტექნოლოგიის
გამოყენებით
აშენდა ხუთი საყრდენი კედელი (2 პანდუსი)
ვრცლად >>
[1]
2
|
წინ